En liten blogg om mitt liv

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Anniz - 24 november 2011 13:04

Mannen är på jobbet, trollen är på dagis & ska dessutom bli hämtade av sin...ehm...ingifta faster tror jag är rätt term. Så då kommer älsklingen hem en snabbis & pussas med mig innan han ska hämta trollen hos henne. Lite mysigt får jag säga ^^ Och ungarna ska rakt i säng när dom kommer hem, för tre senaste dagarna har dom varit överjävliga med att somna! Och jag orkar inte med en kväll till när dom håller sig vakna till 21-tiden, det sätter ganska stor press på min kära älskling...För han känner att han måste stressa mer för att vi ska få lite vuxentid. Försöker då påpeka att vi ändå bara ska sova, men att jag HELST vill att barnen ska sova minst 2 timmar innan vi ska nana. Har väl gått sådär på senaste, får jag säga...Men ikväll ska det ske, nu har vi varit snälla nog!


För jag har tänkt att vi ska ha myskväll i sängen. Bara kramas, ha igång lite musik & prata. Prata är ju grundstenen i ett fungerande förhållande. Så nu ska jag införa prat-kvällar i vårat förhållande! Yepp yepp, han får bara gilla läget liksom ;)


Nej, nu ska jag spela lite...Sen ska jag städa bort en gästsäng, bädda rent sängarna, diska & dammsuga lite snabbt. Och ikväll ska jag ta mig en LÅÅÅÅÅÅNG skön dusch. Och kräva lite massage när jag väl kommit ut :P


Nej nej nej nej, bort från bloggen nu*slå mig själv på fingrarna*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards