En liten blogg om mitt liv

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Anniz - 20 november 2011 18:10

Ja, dags att förnya mig kände jag :) Så lite nya färger, en ny header & kanske dags för en ny attityd? Hmm...Det där med attityden får jag allt tänka på ;)

Nu kör jag countdown tills jul, min första jul med min älskling! Även min första jul som bonus/styvmor. Dock är inte dom små trollen med oss, men jaa...Vi firar ju jul innan julafton med dom :) Ska bli underbart att se deras glädje när dom öppnar alla klappar vi tänkt köpa till dom! Ska även bli jävligt skoj att se älsklingens min när han öppnar mina julklappar ;) Hoppas han gillar dom, för ANNARS JÄVLAR! Då får han allt fjäska hela julhelgen för mig ;) Dock kanske han måste jobba, så blir väl ganska ensamt på jul ändå...

Fast nej, jag ska ju hem & fira jul med min syster & systerbarn! Och på juldagen blir det en sväng upp till pappa - efter älsklingen slutat jobba. Får köpa lite julklappar till vovvarna också <3 Mina små tjockisar!


Jahaaaa....Söndag då...Älsklingen jobbar, jag är hos mamma & ska stanna över natten...Imorgon är det måndag...Stor dag för min älskade syster Linda, hon ska upp till sjukhuset & ta ut skilsmässa med sin inflammerade gallblåsa. Det var på tiden, må jag säga!


Nej, om jag skulle göra något nyttigt med min tid...Typ...Ehm...ÄSCH, jag klickar runt på lite barnsidor & hittar saker till dom små trollen istället ^^


Tjaaao!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards