En liten blogg om mitt liv

Alla inlägg under mars 2012

Av Anniz - 28 mars 2012 15:09

Idag klippte jag lugg, något jag fegat ur senaste året. Men nu, 41 kg lättare, så varför inte? Jag passade i det! Gjorde lite mer slingor också, syns inte så bra på bild dock. Elakt, eller hur?


Var hos farbror doktor idag också. Fick mig en sträng blick när jag fick reda på mitt HB. Sist jag var där, i augusti-september, låg mitt HB på 135. Nu låg det på 119...Förklara min trötthet rejält! Men fick jag någon medicin? Icke icke...Mitt b-12 värde var också lågt, vilket han ogillade. Så säger "Ja...Vi kan inte förklara detta, för din folsyra och järn ligger ju bra!". Härligt att vara ett medicinskt frågetecken....


Nej, fixa lite med bloggen då kaaanskeee?

Av Anniz - 10 mars 2012 19:06

Ja, jag erkänner. Jag är anti-bloggar egentligen! Men får väl ändå skärpa mig, finns tydligen folk som gillar att läsa mina bloggar...Något fel i skallen på dom, må jag säga. För vad finns det för intressant i den här liksom? INGENTING!


Fast jo, jag har fått ett mystiskt blåmärke på knät. Dök upp bara sådär, från ingenstans...Såg det i torsdags, när jag skulle smörja in mig efter duschen. Och...Det blir svartare. Skumt...Men jag överlever, ingen fara jööö!


Och har fått värsta cravings på paprika. Nej, jag är inte gravid. Men det är SÅÅÅÅ gott!!! Baaah, vill ha på det på allt :o Macka, i maten...T.o.m som smak på snacks. Sjukt gott ^^


Nej, orka tråka ut er mer nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards