En liten blogg om mitt liv

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Glädjeämnen :)

Av Anniz - 17 januari 2012 17:40

Insåg nyligen att jag inte bloggar särskilt mycke. Jag är inte heller positiv i mina inlägg. Så detta inlägget ska jag dedikera helt åt alla mina glädjeämnen, och allt det positiva i mitt liv :D


1) Min underbara pojkvän & hans barn

2) Min goa familj & alla gosiga systerbarn(5 st!)

3) Min nya goa klass, massa skönt folk att prata med :)

4) Mina sköna vänner från "förr". Saknar er alla, får allt ta & ses!


Ni kanske undrar varför jag gjorde detta? Jo, pratade nyss i tele med pojkvännen. Insåg att han är den största anledningen till att jag orkar le varje dag. Jovisst, problem finns jämt..Av olika anledningar. Men ändå så räcker det bara att höra hans röst. Ja, det lilla räcker! Så skiner jag upp som en liten sol :)


Men nu, mina underbara läsare & så, ska jag fortsätta med mitt här hemma. Har ett häfte med Studieteknik att läsa på tills imorgon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anniz - 24 april 2012 13:46


Ja...Tragiskt att inse,  får jag erkänna. Men har fått mitt schema från min praktik, som jag har nu t.o.m 20;e maj. Jag ska bli extremt vuxen i 4 veckor. Vi snackar skift från 6:45 & sena kvällar! Men ja, det känns ändå bra. Jag får ju erfarenhet :) ...

Av Anniz - 8 april 2012 10:40

Tio första: Första bästa kompis: Annicka(Anka) Första bil: Har ingenFörsta kärlek: Marcus H Första husdjur: Hund Första semester: Öööh...Vet inte?Första jobb: Vikarie i 4 dagar under min praktik i 1;a ring Första köpta skiva: Absolute Music 7 Första ...

Av Anniz - 2 april 2012 17:01


Ja, här kommer ju bilden på min nya frisyr också kanske? Fick en kommentar från fröken Nagel att jag borde göra detta. Så här kommer det då!   Sååå....Nej, dags att återgå till mitt studerande. Kan jag slå in det tro..?! ...

Av Anniz - 28 mars 2012 15:09

Idag klippte jag lugg, något jag fegat ur senaste året. Men nu, 41 kg lättare, så varför inte? Jag passade i det! Gjorde lite mer slingor också, syns inte så bra på bild dock. Elakt, eller hur?   Var hos farbror doktor idag också. Fick mig en str...

Av Anniz - 10 mars 2012 19:06

Ja, jag erkänner. Jag är anti-bloggar egentligen! Men får väl ändå skärpa mig, finns tydligen folk som gillar att läsa mina bloggar...Något fel i skallen på dom, må jag säga. För vad finns det för intressant i den här liksom? INGENTING!   Fast jo...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards