En liten blogg om mitt liv

Alla inlägg under november 2009

Av Anniz - 21 november 2009 14:09

Men det är den 21;e idag...HENNES dag..7 månader sen jag satt i min säng på sjukhuset, med henne i famnen & höll inne tårarna tills familjen åkt hem. Hur har jag orkat kämpa så länge? Hur har jag orkat resa mig? Nu har jag gjort, fine! Nu är det dags att börja gå vidare, inte glömma...! Kommer aldrig glömma min sessa, så det så.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vad kommer hända nu då? Får hit Sebbe den 26;e, han stannar till den 30;e...Den 3;e elr 4;e åker jag till Eskilstuna, vet inte hur länge jag stannar. Sen hade jag tänkt dra mig till Borlänge efter julen, stanna en vecka eller mer :) Beror på om han tycker om mig! Eller hur? :)


Om man skulle gå ur sängen? Ligger kvar under mitt täcke än ju!
  

SAKNAR MIN ANKA! Gråter Bilden är tagen den 14/11-09 :)

Av Anniz - 2 november 2009 08:51

Jag skulle ha haft tid Daniel i helgen, men det sket sig. Mycke bråk & respektlöshet ledde till att jag stängde av mig mot honom. Han kan kasta hur mycke skit som helst på mig, jag bryr mig inte. Varför skulle jag? Jag duger bara när det passar honom, annars är jag hemsk. Orka med sånt folk? NEJ TACK! YOU ARE HISTORY, dumbass...


Nu är det november, en ny månad med MYCKE som händer :O Imorgon ska tungan piercas, ska KANSKE klippa mig nästa helg(hoppas hon kan nu dåååå) & den 26;e får jag ner mitt Ögongodis Sebbe till mig :D Han åker dem den 30;e igen, biljetterna är betalda & så redan :) HAN betalar, inte JAG :O Det var självklart för honom att han skulle betala själv :O What the...? Vart finns sånna killar annars då?! Han bor fan i Norrköping! Nåja, 2 timmar tågresa är nog värt det :)


Vi ska iallafall gå på bio & Liseberg, och krogen då såklart :) Är bara sååååå nervös! Tänk om han inte gillar mig? Tänk om han är snyggare IRL? Jag smälter liksom redan när jag hör hans röst, få se honom le i cammen & allt det där....Han är grymt het, och vad är jag?! Inte het?? JAA! Men han gillar ju det han sett via cam & på bild, får bara hoppas att han gillar det han ser IRL. Elr hur?


Ska snart dra ut & luncha med en styck syster, lovat henne en månad nu. Så det blir lunch på Lydias, yeaaah! Pussas med lilla TIlde, moster lilla knubbsäl me ett stort leende på läpparna :D Du har räddat mosters liv, gullunge! Utan dig hade jag varit hos Elisabeth nu, tack för att du finns lilltjejen <3


Nej....Om man skulle klä på sig? Bara kanske dååå....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards