En liten blogg om mitt liv

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Anniz - 21 mars 2010 11:45

Det är ENKELT! Läs på msn, för jag heter då;          -    ღAnnizღ    -          Heart For Sale... :) {Sover Sött}, vilket jag gör varje natt! Dvs, jag SOVER!!!! Har även automessage, för folk som inte kan läsa...ÄNDÅ(!!!!!!) finns det vissa folk som skickar ljudklippt med långa pip, folk som skriker eller annat jävelskap! VARFÖR I HELVETE GÖR MAN DET!?!??!?! Blev dom tappade i golvet som små!? Kan ni inte läsa?!?!?!??! FÖR HELVETE!!! Jag sover av en anledning, behöver FAN inte bli väckt av att nån jävel har tråkigt på msn!!!!


Men vad som är värst...IDIOTERNA som kan med att ringa kl 3 på natten, sen sms;ar ett LÅNGT argt sms för att jag inte svarar. Kanske för att jag sov? Folk VET att jag har svårt med min sömn, vafan sms;ar man mig så sent?! Eller försöker ringa?!??!?!???! Är ni tappade bakom en buss eller?!


Blir för fan mörkrädd när jag märker hur jävla respektlösa & hjärndöda folk idag är...Folk som är i MIN ålder! Blev jag uppfostrad rätt eller fel?! Man ringer/sms;ar inte folk efter en viss tid, om det inte är så att man har en sms-konversation & man glömmer säga "Nu ska jag sova". VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!?


Och jaa...Nu en OFF TOPIC sak då...11 månader sen min lilla tjej föddes idag :/ Mamma saknar dig & älskar dig

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards