En liten blogg om mitt liv

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Min underbara helg :)

Av Anniz - 5 oktober 2009 20:17

Den började 18:20 i fredags, när älskling gick av tåget! Snackade med han i tele, ser han går av tåget & mitt hjärta stannade faktiskt upp lite. Vi traskade bort till Heden, tog bussen därifrån. Så slapp jag förvirra honom med att vi skulle byta buss! Sitter & snackar en stund på bussen, lyssnar på musik & så :) Lutar mitt huvud mot hans axel, tittar upp & får en kyss. Satt & mös riktigt på bussen, höll honom i handen & så. När vi kom hem, så hjälpte han mig direkt med min dator & så. HAN FIXADE MIN SKÄRM!!! Jag kan stänga datorn nu igen!! Tack älskling, du betyder massa <3


Var ute en snabbis på fredagskvällen & rökte med Karro, sen kröp vi ner i sängen & tittade på film :) Elr ja, FÖRSÖKTE titta på film. Hans läppar är lite beroendeframkallande :) Var väl vakna tills runt 2, då sa jag godnatt & han höll om mig tills jag somnade sött.

Han sover vääääldigt djupt, faktiskt! Ett under att jag fick upp honom kl 10 i lördags :O Vi skulle ju till systemet & fixa lite nere på Allum. Men ut kom vi, och jag tror att älsklingen hatar Allum nu :P Han gick ut varje liten sekund han kunde komma undan - meeeeeeeees! Men vi fick köpt alkohol & fixat en sak till mammas tele :)


Förövrigt har han hjälpt oss massa i helgen. Våran lampa i badrummet hade gått sönder - fixade älskling så fort han kom innanför min dörr. Han hjälpte min mamma med sin telefon, så vi fick köpt nytt batteri & så. Men iallafall...


Vi började förfesta själva, fick hit Karro & Jenny runt halv 10 :) Jag drack öl för första gången - och tyckte att det var gott! Älskling var lite sur när han märkte hur jag sög i mig hans öl. Han förbjöd mig även att dricka mer på bussen in till stan, jag var tydligen för full. Euhm..Nej då...!

Vi drog till GD, efter mycke snack om vart vi skulle dra. Så där satt vi hela kvällen, jag satt väl mest & tittade surt runt mig. Orkar inte ta det i min blogg varför - ni som var där vet varför!

Jag & älskling drog hem vid 2, var hemma vid halv 3. Kröp ner under täcket, pussades lite & sen däckade vi ganska gott. Så blev älskling lite sjuk :( Men han mådde bättre efter min hemmakur - Citronvatten!


Idag åkte han hem iallafall :( Men vi ses snart igen! Halloween, kom nuuuuuu!


Och lilla du...Låt oss vara, seriöst..Du har kört samma skitsnack om varenda kille du velat ha, när ska du sluta "varna alla för deras eget bästa"? Lev ditt egna liv - sluta lägg dig i alla andras!


3/10 2009 - I got my honey :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anniz - 24 april 2012 13:46


Ja...Tragiskt att inse,  får jag erkänna. Men har fått mitt schema från min praktik, som jag har nu t.o.m 20;e maj. Jag ska bli extremt vuxen i 4 veckor. Vi snackar skift från 6:45 & sena kvällar! Men ja, det känns ändå bra. Jag får ju erfarenhet :) ...

Av Anniz - 8 april 2012 10:40

Tio första: Första bästa kompis: Annicka(Anka) Första bil: Har ingenFörsta kärlek: Marcus H Första husdjur: Hund Första semester: Öööh...Vet inte?Första jobb: Vikarie i 4 dagar under min praktik i 1;a ring Första köpta skiva: Absolute Music 7 Första ...

Av Anniz - 2 april 2012 17:01


Ja, här kommer ju bilden på min nya frisyr också kanske? Fick en kommentar från fröken Nagel att jag borde göra detta. Så här kommer det då!   Sååå....Nej, dags att återgå till mitt studerande. Kan jag slå in det tro..?! ...

Av Anniz - 28 mars 2012 15:09

Idag klippte jag lugg, något jag fegat ur senaste året. Men nu, 41 kg lättare, så varför inte? Jag passade i det! Gjorde lite mer slingor också, syns inte så bra på bild dock. Elakt, eller hur?   Var hos farbror doktor idag också. Fick mig en str...

Av Anniz - 10 mars 2012 19:06

Ja, jag erkänner. Jag är anti-bloggar egentligen! Men får väl ändå skärpa mig, finns tydligen folk som gillar att läsa mina bloggar...Något fel i skallen på dom, må jag säga. För vad finns det för intressant i den här liksom? INGENTING!   Fast jo...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards