En liten blogg om mitt liv

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

En vecka kvar!

Av Anniz - 24 september 2009 19:28

Om en vecka kommer han ligga i min säng, le mot mig & jag kommer ha sånna fjärilar i magen! Min Darling kommer ju hiiiiit! Längtar som fan nu! Speciellt när han hela tiden skriver att han vill vara med mig. Jag vill ju vara med honom så mycke att det gör oooont! Varje gång vi pratar i telefon, så lyser hela min tillvaro upp :) Varje gång han skriver på msn, så får jag fjärilar i magen. Where have you´ve been all my life? Gömd under en sten?! Ska ladda kameran som fan hela onsdagen - först inför min kompis spelning på Sticky den 30;e & sen för att han kommer hit :) Ska ta så mycke foton att min dator inte klarar mer :P Sen ska det ju tas massa bilder när vi går ut med min kusindotter den helgen också, våra fester ska förevigas! Mest så mina kära kusiner(hennes pappa + farbror) ser att vi inte skadar varandra. Så ska även min Linda med ut - käääärlek till dig gumman! Har fan inte träffats på ETT år! Vi träffades på hennes födelsedag förra året, hon fyller år den 14;e maj liksom! Ska bättras nu, behöver fan hennes stöd mer :)


4;e augusti 2009, på min mammas 60-års dag, förändrades allt! Då skrev han för första gången på msn - "Hej söt" :) Sen dess har vi bråkat mycke, skrattar ihop & cp;at oss i cammen :) Älskar att camma med honom och se honom le när han läser vad jag skrivit. You are so cute, Darling!

   
Kommer ha så skoj med er två! Ni kommer ju göra mig helt galen på krogen, men det är det värt :) Båda ska supa ner mig, hej & hå! Lär krypa på bussen & somna i Darlings knä ju! Ska dock gömma kameran i väskan, inga bilder ska tas då! Längtar som fan efter allt skoj vi ska ha ihop :) Karro, sup för mig på kryssningen imorgon! Och kom hem hel nu för fan...Annars dödar jag dig! Hehehehe :)


Me like my Darling...<3<3<3<3  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anniz - 24 april 2012 13:46


Ja...Tragiskt att inse,  får jag erkänna. Men har fått mitt schema från min praktik, som jag har nu t.o.m 20;e maj. Jag ska bli extremt vuxen i 4 veckor. Vi snackar skift från 6:45 & sena kvällar! Men ja, det känns ändå bra. Jag får ju erfarenhet :) ...

Av Anniz - 8 april 2012 10:40

Tio första: Första bästa kompis: Annicka(Anka) Första bil: Har ingenFörsta kärlek: Marcus H Första husdjur: Hund Första semester: Öööh...Vet inte?Första jobb: Vikarie i 4 dagar under min praktik i 1;a ring Första köpta skiva: Absolute Music 7 Första ...

Av Anniz - 2 april 2012 17:01


Ja, här kommer ju bilden på min nya frisyr också kanske? Fick en kommentar från fröken Nagel att jag borde göra detta. Så här kommer det då!   Sååå....Nej, dags att återgå till mitt studerande. Kan jag slå in det tro..?! ...

Av Anniz - 28 mars 2012 15:09

Idag klippte jag lugg, något jag fegat ur senaste året. Men nu, 41 kg lättare, så varför inte? Jag passade i det! Gjorde lite mer slingor också, syns inte så bra på bild dock. Elakt, eller hur?   Var hos farbror doktor idag också. Fick mig en str...

Av Anniz - 10 mars 2012 19:06

Ja, jag erkänner. Jag är anti-bloggar egentligen! Men får väl ändå skärpa mig, finns tydligen folk som gillar att läsa mina bloggar...Något fel i skallen på dom, må jag säga. För vad finns det för intressant i den här liksom? INGENTING!   Fast jo...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards