En liten blogg om mitt liv

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Anniz - 29 september 2009 23:16

Hela den här veckan består av att vara NERVÖS! Imorgon ska jag träffa min barndomsvän Helena, som jag inte sett sen 2002 :O Några år, jaa...Mycke händer på 7 år, ska ni veta! Ska ju t.e.x gå på hennes spelning imorgon på Sticky - Nimmt Zwei spelar då :D


På torsdag är ju dags för insättning av spiral & få hit Darling. Kommer gå på nålar hela torsdagen, my friends! Mest nervös över att få springa fram till Darling, krama om honom & dra med honom till bilen där PAPPA väntar! Sen ska vi vara ensamna hela torsdagskvällen/natten & fredagen :) På lördag blir det att vi visar oss för allmänheten - om ens då ;)


Nej, nu får torsdag GÄRNA komma....Darling, I can´t wait!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards