En liten blogg om mitt liv

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Anniz - 24 april 2012 13:46

Ja...Tragiskt att inse,  får jag erkänna. Men har fått mitt schema från min praktik, som jag har nu t.o.m 20;e maj. Jag ska bli extremt vuxen i 4 veckor. Vi snackar skift från 6:45 & sena kvällar! Men ja, det känns ändå bra. Jag får ju erfarenhet :) Och min praktikplats verkar vara en helt underbar arbetsplats!


Kommer uppdatera er mer för varje dag som går på min praktik. Skoj va?


Och jag ska tatuera mig igen. På fotleden/vaden. Vill ni se vaaaad? OK DÅ!

Japp...Minnestatueringen för min dotter ska göras nu. Detta är dock bara steg 1. Ska lägga till stjärnor & hennes datum senare, men nu spelar bara namnet mest roll.


Nej, borde göra något med min lediga dag. Eller hur?  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet i kampen mot bröstcancer

En bön

And Shepherds we shall be

For thee, my Lord, for thee.

Power hath descended forth from Thy hand

Our feet may swiftly carry out Thy commands.

So we shall flow a river forth to Thee

And teeming with souls shall it ever be.

In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

Ovido - Quiz & Flashcards